"Everest My Lord", "Vınnlamanın Binbir Yolu", "Kim O" gibi görme ve algılama biçimini tersyüz etmiş öncü işlerle tanıdığımız Kumpanya'nın yaratıcıları Naz Erayda ve Kerem Kurdoğlu'nu yeniden bir araya getiren Geçen Gün, Kundura Sahne'nin kendine özgü yapısı içinde şehir ile iki kişi arasında geçen ve "endişe dolu bir sevgi hikâyesi"ni seyircinin alışkın olmadığı bir anlatım sunuyor.
Bugüne dek hep ekranda izleme fırsatı bulduğum Esme Madra ve Ozan Çelik'in yeteneklerine sahnede de şahit olmak oyunun en özel yanlarından biri hiç kuşku yok ki. Bunun yanında şehir atıklarından ürettikleri enstrümanlarıyla şaşırtıcı performanslara imza atan Tophane Noise Band'in müziği metnin anlatımını çok başka bir seviyeye taşırken ekibin oyuna müzikleriyle olduğu kadar Madra ve Çelik ikilisine eşlik ettiği anlarla da dahil olması çok hoş düşünülmüş bir detaydı.
Gündelik paranoya hallerimiz üzerine, ses, söz ve hareket parçalarından oluşan mozaiği andıran bir şehir hikâyesinin tam ortasına dahil ettiği seyircisini; bizzat yaşadığı veya tanık olduğu benzer duygular etrafında buluşturan oyun, şehirle başa çıkma çabası içinde aitlik duygusunu kurduruyor.
Geçen Gün / Kundura Sahne