Deneyiminizi arttırmak için sitemizde çerezleri kullanıyoruz. Devam ederek Gizlilik ve Çerez Politikamızı kabul etmektesiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.TAMAM
Rejinin zaman dönüşümleri için buluşları şahane çalışıyor.
İpek Türktan iyi iş çıkarmış, özellikle yaşlı karaktere çok çalışmış ama sanki genç karakteri cebinden oynuyor gibiydi.
Tolga İskit ise diğer oyunlarının aksine rolü gereği daha pasif gözüküyordu. O ise genç karakterde daha başarılıydı.
Oyun genel yapısı itibariyle seyirlik ancak herhangi bir çatışma içermiyordu. (Kuşak çatışması dışında) Sadece anıların örtüştüğü farklı zamanları izledik ve evet tarih tekerrür etti dedik ve çıktık salondan. Metin bu anlamda zayıftı. Birr sorun ve çözüme vardığımız tek nokta facebook şifresi oldu ve bu yeterince tatmin edici değil malesef.
Oyunun sinematik yapısı iyi bulunmuş bir fikir ancak başarılı şekilde uygulanmamış diye düşünüyorum. Keşke tiyatro yapılmaya zorlanmayıp film olarak uyarlansaymış daha seyirlik olurmuş. Serkan Keskin oyunu sırtlanmış gözüküyordu. Metnin ağdalı halinin değiştirilmemesine, güzel gözükmesine karşın oyuna destek yerine köstek olan sık dekor değişimlerine ve teknik aksaklıklara rağmen oyunu tek perde 130 dakika boyunca oynuyor.
Oyunun 20 dakikalık bir kısmını mikrofonda yaşanan kesinti sebebiyle duyamadık, zaten duyduğumuz diğer 110 dakikada ise oyuncunun nefesi ve kostümünün hışırtıları baskındı. Bu yüzden hikayeye odaklanmak güçleşiyordu. Ekibin prodüksiyona harcadıkları emeği tiyatroya (seyirciyle buluşmaya) da harcamaları kıymetli olurdu.
Son olarak başarılı reji, başarılı aktör ancak seyretmesi güç bir oyun…
Bir Terennüm / Orchestra Theatre