Bir lisenin ya da üniversitenin tiyatro kulübü tarafından sahneye konmuş bir eser olarak değerlendirildiğinde başarılı diyebileceğimiz ancak profesyonel bir tiyatro grubu için ancak vasatın bir üstü olarak kategorize edilebilecek bir performanstı. Metinde kopukluklar vardı. İzleyicilerle etkileşim, özellikle oyunun ortasındaki bölümde olan, oyunun bütünlüğü içine tam olarak oturmamıştı ve homojen bir izleme deneyimi yaratmadı. Minimal sahne dekorunun kullanımı çocuk oyunlarını andırır nitelikte geldi bana. Günümüz için çok anlamlı ve vurucu olan bir konunun yeterince iyi ele alınamadığını düşünüyorum bu eserde. Kötü değil, ama vasatın üzerine çıkabilen bir oyun olmadığı kanaatindeyim.
Son dönemlerde izlediğimiz en başarılı oyunlardan biriydi. "Şahika Tekand imzası taşıyan her oyun görülmelidir" şeklinde kendimize koyduğumuz bir kural vardı, ne derece doğru bir kural olduğunu bir kez daha teyid etti bu oyun. İzleyicide temel bir mitoloji bilgisinin varolduğunu varsayarak ilerleyen oyun, çok güçlü bir metin üzerinden inanç, güç, insan olma üçgeni çerçevesinde hayatı ve değerleri sorgulatan bir deneyim yaşatıyor izleyiciye. Arda Kurşunoğlu ve Nedim Zakuto'nun büyük bir disiplin çerçevesinde ilerleyen performansları büyük bir alkışı hakediyor. Bir süredir tekrara düşmüş olan ve vasatlığa doğru hızla ilerleyen oyun bolluğu içinde, bu eser bize pırıl pırıl parladı ve leziz bir tiyatro deneyimi yaşattı, emeği geçen tüm ekibe gönülden teşekkürler.
Neredeyse Eşittir / Cihangir Atölye Sahnesi