Deneyiminizi arttırmak için sitemizde çerezleri kullanıyoruz. Devam ederek Gizlilik ve Çerez Politikamızı kabul etmektesiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.TAMAM
İki salonu var birinde yerler numaralı diğeri saat 18 de oyunları başlayan ( Stüdyo sahne ) ve yerleri numarasız olan. Stüdyo sahnedeki oyunlarda yer kapmak için koşturmaca ve kapıda kuyrukta beklemek hoş değil. Personel saygılı. Çok titiz bir ekibi var.
Yıl olmuş 2025 ve seyirciye Devlet Tiyatroları’nda modern yapımlar ve deneysel işlerin sunulması gereken yerde felsefeyi, tasavvufu bir araya getirmeye çalışıp çorba eden yapımlara tahammül ediyoruz. İstanbul Devlet Tiyatrosu, sezonun başlarında Ankara Devlet Tiyatrosu ortaklığında sahneye koyduğu Medea Material ile her ne kadar göz alıcı bir iş ortaya koysa da Bursa Devlet Tiyatrosu ile ortak yapımını üstlendiği Meddah ve Cellat oyunuyla o derece hayal kırıklığına uğrattı. Oyunun en dikkat çeken unsurları meddah ve cellat rolündeki oyuncuların performansları ile dansçıların hikayeye entegresi olurken yapılan koreografiler ve müzikler de beğendiğim noktalar arasındaydı.
Yazarın acemilik dönemi eserlerinden biri olması açısından bazı kusurları hoş görülebilir. Yazarı bazı oyunlardan ve tv dizilerden oyuncu olarak tanıyoruz. Eğlenmek isteyenlere tavsiye edeceğim bir oyun. Acele edip ilk oyunları seyredenler aceleye getirilmiş ve provaları yetersiz kalmış hissine kapılacaktır. 2025-2026 sezonunda seyredecekler daha iyi ayakları yere basan bir komedi seyredecektir diye düşünüyorum.
Üsküdar Tekel Sahnesi