Deneyiminizi arttırmak için sitemizde çerezleri kullanıyoruz. Devam ederek Gizlilik ve Çerez Politikamızı kabul etmektesiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.TAMAM
Doğrusunu isterseniz Bir Terennüm’ü bu kadar seveceğim aklımın ucundan geçmezdi. Firuze Engin’in özgün kalemi ve Gülhan Kadim’in nitelikli yönetimiyle; metin, reji ve oyunculuk ekosistemi başarılarla doluydu. Kreatif ve işlevsel unsurların birbirleriyle olan etkileşimde; göze çarpan eksiklik, kulak tırmalayan hata ya da yüzeysel yoksunluk barındırmadı. Şayet bir köşesinde pürüz olsaydı sırf rejisi için görmelisiniz derdim ancak oyun üçgeninin tüm köşelerine sıkı çalışılmıştı. Bir Terennüm’ün parçası olan müzikler, sahne tasarımı ve bilhassa ışık kullanımıyla göz doldururken kurulan dünyası derinlikliydi. Gülhan Kadim’in son yıllarda imza attığı işleri düşününce, yönetmen kimliğiyle daha çok görünür olmasını dilememek elde değildi. İki oyuncu da karakterleri için biçilmiş kaftandı ve birlikte rol aldıkları diğer oyunlara kıyasla güç performansın altından daha iyi bir uyum yakalayarak kalkmışlardı.
Bir Terennüm / Orchestra Theatre