Deneyiminizi arttırmak için sitemizde çerezleri kullanıyoruz. Devam ederek Gizlilik ve Çerez Politikamızı kabul etmektesiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.TAMAM
Farklı olma aynı olmama yada belkı de kendını arama bulmaya çalışma çabası içinde dünyaya sorulan 'neden ?' sorusuna aranılan cevap için belki de ..bilinmez ama düşünsel görsel farklılık yada başkalaşım adı altında aslında değişmeyen var olmaya ulaşma arayışı mı denmeli ancak rıchard da olması grekenın olması gerektiği yerde olması ile çözülmesi gereken düğüme rıchardın kendıne aıt olmayan cumlelerınden en kendıne has cümlesi kanımca ' rıchard rıchard ı sever' cumlesıdır.
bu cumle cok dıkkatımı cektı...sahneye konulusundan berı en cok aklımda kalan cumlesı oldu. Dıkkatımı ceken TARAFI INSANIN EGOSU ILE OLAN KAVGASI VE ADALET duygusuna olan sadakati ? acaba ınsan ne kadar sadık adaletine ....hakkın hakka verılmesı sartlar degıstıgınde o da sıstemın parcası dahılınde mı yasar....yada ust ınsan sıfatına baglı mı kalır..yada tanımını mı değiştirir...
oyunda oyun sonrasında bence sorulmalı ...oylama yapılmalıydı ..kanımca
rıchard suclu mu sucsuz mu...?
ve söyleşi sırasında oyun sırasında rıchard ın seyırcı koltuklarına cıktıgında 0hadı rıchard suclu dıye bagırın dedıgınde .....su soru aklıma geldı soylesı de otekılestırılen bagıran seyırcı ıcın entellektuel zekasının altta oldugu ıle ılgılı sıfatlanısı....adıl mıydi?
tıyatroda sahneyı paylasılmalı mı?
oyuncu mu belırlemelı seyırcı tepkısını dusunmesını
burda aslında aklıma takılan dıktatorluk heryerde mı?
neden aynı penceren bakmayınca karsı tarafın egosu devreye gırıp otekılestırıp degersızlestırıyor.
Galıba en sonun da ADALETE OLAN SADAKAT (işin icinde şahıs cıkarı olsa da uygulanan adalet) ve sureklı calısan EGO VE her işin sonunda kendısını bulma obsesıflıği .......sorun acaba cok karmasık degıl de bızim mı işimize gelmeyenleri hep reddedişimiz .....yoksa aslında hersey cok sade ve basıtte olanı mı karıştırıyoruz....
kımbılır....
Richard / Dada Salon Kabarett