-
Kadına şiddet söz konusu olunca herkesin beğeneceği düşüncesi ile kurgulanmış bir oyun, Zerrin Tekindor'un oyunculuk performansı çok iyi olmasına rağmen gidenlerin sadece gitmiş olmak, ve gittim demek için gittikleri bir oyun bence. Bu kadar iyi yoruma aldanıp oyunu çok iyi göstermek de bence izleyecek olanlar için çok yanıltıcı. Oyunu 3 arkadaş izledik ve üçümüz de hiç bir şekilde beğenmedik. Çevremizde izleyenlerin çoğunluğu da (fotoğraf çekmeye çalışanlar hariç) beğenen görmedik. Tek kişilik çok daha iyi performanslar izledik.
-
Sayın Orkun Yılmaz, senede 100 oyun izlediğinizi söylemişsiniz fakat yaptığınız yorum sayısı sadece 1... O da ne hikmetse oyunumuz Orijinal Günahlar için yapılmış bir yorum. Demek ki bilhassa bunun için açılmış bir sahte hesap var karşımızda ve belki de gerçek adınız Orkun Yılmaz bile değil. İster adınız gerçekten Orkun Yılmaz olsun, ister olmasın, eğer ki samimiyetle eleştiri yapabilecekseniz buyurun, bana ulaşabilirsiniz. Sosyal medyadan (Facebook, İnstagram, Twitter, e-mail vb) çok rahatlıkla bu mümkün. Ne hikmetse buradan açıklayamadığınız eleştirilerinizi bir kahve eşliğinde pekala dinleyebilirim. Bu gerçekleşirse şayet söz veriyorum, bu mecradan bunun duyurusunu da yapacağım. Ama yok, bundan kaçınacaksanız şayet -ki yüksek ihtimalle kaçınacaksınız- o zaman şu yorumunuzun art niyetli olduğu aşikar olacaktır.
GÖKHAN ERARSLAN
-
Ayakta alkışladım duyarlı, sorumlu, nitelikli, esprili oyunu ve oynayan harika genç tiyatro sevdalılarını.
-
Müthiş bir oyun. Sıkmadan, yormadan, parmak sallamadan bir şeyleri anlatmasını keyifle izledim. Oyunculuların her biri çok iyiydi. Sahnedeki uyumları ve oyunu severek oynadıkları çok belli. Ezgi Erarslan'ın sesine ve oyunu başlatış şarkısına ayrıca alkış veriyorum.
-
Selamlar. Oyun çok enerjik ve temposunu kaybetmeyen, ince göndermelere ve anlatı olarak çekici bir kurguya sahip. Oyunculuklar gayet yerinde, müzik kullanımı oldukça hoş, kesinlikle kopmadan, algı dağılmadan kendini izlettiriyor. Özellikle 4. sekanstaki işletmeci rolündeki kadın oyuncu bana göre trajediyi en iyi yansıtan ve rolünün içerisindeki hissiyatı en iyi geçiren kişiydi. Ki oynadığı roldeki astral-gerçek arası geçişler o kadar da yedirmesi kolay değil normalde. Ben hem kendim maden mühendisi ve iş güvenliği uzmanı biri olarak, hem de insan olarak o bölümdeki icraya oldukça kaptırdım kendimi. Genel olarak oyunun duyarlı yanı ve kültürel göndermeleri çok sempatik. Müzik grubu da oyun içinde çok güzel kullanılmış. Oyunda işlenen günahlar aslında özünde orijinal değil, toplumumuzda alelade görülen günahlar, ama kurban ve failler yer değiştirdiği için sanırım orijinal damgası vurulmuş, hoş bir detay.
Benim tek sorunum oyunun mizah yanı ile alakalı. Mizah kötü değil, aksine yıllardır alıştığımız Metin Akpınar-Zeki Alasya kabareleri, Süheyl Uygurlar, Bir Demet Tiyatrolar, Olacak o Kadar lar, Yasemin Yalçınlar dan gelen bir mizahi yaklaşım var ve ilk kez böyle bir tarzı izleyecek olan için oldukça da güzel. Ama buna artık yıllardır aşina olan izleyiciye mizahi tarafı biraz zayıf gelebilir. Çünkü çok benzer espriler etrafında dönüyor ve biraz abartı unsurlar da mevcut. He gene de sıkıcı denmez, oyuncuların performansı çok iyi olduğundan sırıtmadı gene de. Ama ben oyunun traji-komedi üzerine dayandığını gördüğümden komedi yanının da biraz daha "orijinal" olmasını beklerdim. O yüzden biraz puan kırsam da, kesinlikle izlenmesi gereken oyunlardan görüyorum. Başarılar.
Toz / ID İletişim