Deneyiminizi arttırmak için sitemizde çerezleri kullanıyoruz. Devam ederek Gizlilik ve Çerez Politikamızı kabul etmektesiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.TAMAM
444, bir çağrı merkezindeki çalışan eski ve yeni personelin bir gecede yaşadığı bir aydınlanmayı ele alıyor. Oyunun başından itibaren tekinsiz bir hava mevcut ve seyirciyi, karaketerler bu bilinmezliğe iyi bir şekilde çekiyor. Oyundaki ters köşeler de eğlenceli biçimde verilmiş hiç sırıtmadı. Genel itibari ile baktığımızda oyunculuklar, metin ve sunuş gayet güzeldi ancak bu oyun harikaydı diyebilmemi engelleyen bir durum söz konusu. O da finali ve mesajı. Oyun yapısı gereği finale hazırlıyor sizi. Baştaki kamera mevzusu ve sürekli olarak kamera kullanımı, beklentileri artırıyor ve bağlama konusunda ilginç bir şey bekliyorsunuz. Yine ilginç bir şekilde bağlanıyor ancak o kadar yüksekten bakıyor ki final, "işte gördünüz mesaj böyle verilir" tarzından daha çok şok edici bir final beklemekteydim. Sürpriz bozmamak adına anlatamıyorum ama final oyunu 1-2 gömlek aşağı çekiyor.
Karmakarışık, Ray Cooney'den alışık olduğumuz karmaşa mizahını sürdüren bir oyun. Bir bürokratın, yasaklı gönül ilişkisi içerisinde bir de öldürülme ihtimalinin yer aldığı kaosta, hem kendi itibarını korumak hem de bulunduğu durumdan kurtulmak üzerine yaratılan "yanlış anlaşılma" komedisini eğlenceli biçimde izliyoruz. İstanbul devlet tiyatrosuna ait oyunda oyuncuların seçimi ve enerjisi gayet yüksekti. Erkan Taşdöğen'in abartısız oyunculuğu en mühim rolün dinamizmi sürdürmesini sağlamış. Fatih Kahraman ise oyunu aşağı çeken tüm detayların tamamını yukarı çekmiş. Eğlendik fazlasıyla.
444 / Num Perform