Deneyiminizi arttırmak için sitemizde çerezleri kullanıyoruz. Devam ederek Gizlilik ve Çerez Politikamızı kabul etmektesiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.TAMAM
Devlet tiyatrolarının tüm gösterimlerine gitmeye çalışıyorum.az önce morianın gece döngüsü nü seyrettim.doğrusu eminim tüm salondaki Ler gibi bende bir kaç mesajın dışında çok anlam veremedim.emeğinize sağlık ama çok sıkıcı buldum.evet bir insanın iç hesaplaşması geçmişiyle yüzleşmesi ve belki zamanda değiştirme umudu.ama beyenemedim.ruh hastalıklı bir durum gibi gerdi beni.ayrıca ön sırada olmamıza rağmen bazı konuşmalarda alçak sesle konuştukları halde konuya nasıl ve neden dahil olduğu anlaşılmayan devamlı bir gitar sesiyle boğulması hiç olmadı.hadi ikisi aynı kişi diyelim gitar çalıyor en son sokakta kalan adamında gitar çalması falan anlamsız.ayrıca verilen msjlardan biri kötü durumda olan birine nezaketse eğer ,kimse gece vakti birde yanında bir bayan varsa nasıl davranacağını ne kötülük geleceğini kestiremediği biriyle bu kadar uzun bir diyolağa girmez.buraya bile bu yorumu yazmak icin üye oldum.dekor ve kıyafetler başarılıydı.merak edenler gidip görsün tabiki
Hey dostum bana biraz zaman içinde yolculuk ısmarlar mısın? Nereye gidiyorsun ? Geçmişine mi yoksa geçmişindeki en büyük ünlemine mi? Ünlemlere dönebilmek ne güzel olurdu?!
İzmir Devlet Tiyatrosu’nun oynadığı Moira’nın Gece Döngüsü isimli oyundaydım. Yazarın ne vermek istediğini aldığımı düşünüyorum: Sorgu. Ya da öyle bir şey. Emin değilim. Tiyatro salonunda oyunu izleyen kaç kişi varsa başka şeyler çıkarmıştır oyundan. Ama çoğumuz “heeeeee” dediğimiz aydınlanma çizgisi ile “ne bu şimdi” dediğimiz anlamama noktasında kaldık diye düşünüyorum. Aniden giren bir şarkı, yanımıza tehditkar bir dilenci geldiğinde sarfetmeyeceğimiz sözlerin uzun uzun sarfedecekmişiz gibi yansıtılması anlamadığım noktalar. Hastalıklı birini resmetmek istedi sanırım yazar. Peki o hastalıklı biri tehdit altındayken karınız diye seslenen bir yankesiciye söylenecek onlarca kadar ruh durumunun yüzlerce cümlesi dururken “ O benim karım değil” açıklaması yapar mı? Karın değilse vuruyorum o zaman mı diyecek? Yazar-senaryo-yönetmen arasında bir uyumsuzluk olduğunu düşünüyorum. @ygmrcndmr sesi ve oyunculuğu ile çok öne çıkmış
Emekleri için verilmiş bir puan. İnanın oyunun içine girmeye çok çalıştım, oyunu sevmeye gayret gösterdim ama ne yazık ki mümkün olmadı. Uzun bir oyun olmamasına rağmen, yer yer sıkıldığım ve esnediğim zamanlar oldu. Eleştirilebilecek çok detay var, tek tek girmeyeceğim. Çok zamanınız varsa, yine de gidip oyunu görebilirsiniz.
Profesyonel / İstanbul Devlet Tiyatrosu