Öncelikle yaklaşık 80 dakika boyunca, o şekilde oynamış olmak nedeniyle, burada "spoiler" olmaması adına ifade edemediğim bir durumda oynayan bir oyuncuya önce hakkını teslim etmek isterim, Sibel Taşçıoğlu büyük bir performans sergiliyor. Tiyatro belki var olmuş, belki hiç olmamış, hiç olmayacak durumlarla empati kurabilme yeteneğimizi insani olarak geliştirebildiğimiz sayılı sanat dalından biri, bu nedenle metinde geçen yabancı isimler nedeniyle kendini hikayede bulamayan yorumları okuyunca bir tiyatrosever olarak hüzün duydum. Ali, Ahmet, Zeynep olsa daha çok mı içine girilecek hikayenin? Shakespeare'in hiçbir eserini Türk oyuncular canlandırmasın o zaman. Kral Lear'da isimler değiştirilip mi sahnelenmeli? Fikirler ayrı düşebilir. Oyuna tekrar geri dönecek olursam, asla durmadı, tertemiz aktı, Özdemir Çiftçioğlu ile Sibel Taşçıoğlu arasındaki diyalogların içinde çok farklı duyguyu aynı anda hissetmek mümkündü. İnsani yönü çok kıymetli bir metin olarak Kosta Kortidis'i tebrik ederim. Hem sahne önünde ve sahne arkasında yer alan, emeği geçen tüm ekibe teşekkür ederim. Dozunda bir dekor, tek perdede çok güzel bir akşam geçirdik eşimle. Alkışı ve gişesi bol olsun.
SORGU / Teatro Rudius