Deneyiminizi arttırmak için sitemizde çerezleri kullanıyoruz. Devam ederek Gizlilik ve Çerez Politikamızı kabul etmektesiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.TAMAM
Oyuna büyük bir beklenti ile gidip, hayal kırıklığı ile çıktım. Gomidas oyununun metni ve Fehmi Karaarslan'ın muhteşem oyunculuğu referans olmuştu bu oyuna bilet almamda. Ne yazık ki Gomidas ne kadar düşünmeye sevk eden, sanat değeri yüksek ise Tebdil o kadar karikatürize edilmiş, inandırıcılığını olmayan yapay bir metin olmuş. Argonun ve küfrün dozu yüksekti. Yerli yersiz gülen seyirci, plastik sandalyelerin rahatsızlığı ve seyircilerin yanında oturanları rahatsız etmesi gibi bir sürü neden de cabası. Talat karakterinin neden o kadar zavallı gösterildiğini anlamak zor değil ama bu şekilde ifade edilmek istenen alt mesaj komikleşiyor sadece. Fehmi Karaarslan'ın oyunculuğu bile bu oyunu bir yere taşıyamamış. 2 puan bu yüzden!
Tebdil / 2383yapım