olmamış, dinleyebildim sadece, konu ilginçti evet ama teknik bir aksaklık mı bilemedim çünkü ben hiç bir şey göremedim, görülecek bişey varsa ve teknik arızayı bu kadar kontrol edemiyorsanız takmasanız iyiydi, hijyen açısından da gözlük çok uygun değil , girişteki yazı ayrıca anksiyete sebebi zaten, bekledim durdum görüntü gelecek diye, kulaklıkta konuşmalar akarken insan bölmek de istemiyor, ücretli test kişisi gibi hissettim kendimi
30 Nisan akşamı için 1 kişilik biletim var, ilgilenen kişi nesrinozt@hotmail.com adresinden ulaşabilir.
35 Mayıs / KREK