Deneyiminizi arttırmak için sitemizde çerezleri kullanıyoruz. Devam ederek Gizlilik ve Çerez Politikamızı kabul etmektesiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.TAMAM
Son dönemdeki en berbat tiyatro deneyimim. Oyunu uzun zamandır takip edip bu akşam Baba Sahne'de yakaladım ama yakalamaz olaydım. Bunu söylemek ayıp olacak belki ama parasını verip vakit ayırıp gittiğim bir oyunda, bir taraftan, davet edilen öğrencilerin yerli yersiz her şeye ama her şeye gülmelerine anlam vermeye çalışırken diğer taraftan reji odasındaki kişilerin gayet rahat şekilde sohbet etmeleri üstelik arada sesin seviyesini artırmaları ve oyunculardan fazla onların sesinin duyulması durumlarını daha önce ne yaşadım ne de duydum. Sahnede anlatılan hikaye o kadar güme gitti ki oyundan zerre bir şey anlamadım. Vakit ayırdığım için çok mutsuzum.
Kendi kendine evde takılan arkadaşlar gibi bir reji ile sahnelenen, ne anlatıldığını belli olamayan kötü bir oyun.
Oyuncuları görünce çok heyecanlanmıştım ama olmamış.
Umarım oyun derdini anlatabilmek için reji başta olmak üzere aksayan şeyleri düzeltirler.
Kel Diva, İki Kişilik Hırgür gibi absürt tiyatronun nirvanasını yansıtan oyunlara benzer bir metin matematiğine sahip olan oldukça başarılı bir oyun. Eugène Ionesco oyunlarını seviyorsanız bunu da çok seversiniz. Emel Çölgeçen'in oyunculuğu muazzam. Genel kurguyu ve şarkılı bölümleri de başarılı buldum. Absürt tiyatroyu sevenler kaçırmasın. Alkışı bol olsun.
Linçler ve Dudaklar / Dolkun Production