Deneyiminizi arttırmak için sitemizde çerezleri kullanıyoruz. Devam ederek Gizlilik ve Çerez Politikamızı kabul etmektesiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.TAMAM
Oyunun metni biraz zayıf kalmış, ama oyunculuklar gayet iyiydi. Duygu Berberoğlu ve Volkan Ören'i başka tür edebiyat uyarlamalarında da görmek çok güzel olur. Emeği geçen herkese teşekkürler.
Oyunu Caddebostan kültür merkezinde izleme fırsatı buldum. Oyun boyunca gerçekten çok eğlendim. Oyuncuların birbiriyle olan iletişimi, seyirciyle olan iletişimi çok güzeldi. Artı olarak oyunculuklar da çok başarılıydı. Keyifli, tatlı, eğlendiren bir oyundu.
İki Davetli / Bir Öğün Tiyatro