Oyundaki sahne değişimlerini çok beğendim, tempo aniden hızlanabiliyor. Duygu değişimlerini anlatan ışıklandırmalar çok güzel olmuş ve gerekliymiş kesinlikle
Bu sitedeki yorumları samimi bulduğum için şu ana kadar burada yazılmış yorumlara güvenerek bu akşam oyunu izledim. Eşim sıkılıp çıktı, ben sonuna kadar sabrettim, ama ne yazık ki büyük hayal kırıklığı yaşadım. Şu anda yorumları yeniden okuduğumda da, yazılanların sahnede karşılığını görmediğimi düşünüyorum. Metinde de, başrol oyunculuklarında da bir derinlik bulamadım.
Kertenkelenin Ardından oyununu ne zamandır bekliyorum, sonunda kendi şehrimde izleme olanağı buldum. Tek kişilik oyunu çok başarılı bir şekilde bizlere izleten oyuncu Merve Conker, konusu ve replikleri akılda kalıcı, çarpıcı bu oyunu yazan Tolgay Hiçyılmaz ve yorumlamasını küçük sürprizler, sahnenin, dekorun ve ince detaylarda vurucu bir çok objenin en akıcı şekilde oyunu taşımasını sağlayan yönetmen Kübra Şafak alkışı, övgüyü hak ediyor. Amatör ruhla, popülerliğe sığınıp küfürlü, bağırış çağırışla bel altı esprili kolaycılığın yakınından bile geçmeyen, gülümseten, düşündüren, sarsan, izleyicinin de hayal gücüyle tamamlayacağı yerler bırakan, kadının gücünü fark ettiren bu oyunu izlemek bana iyi geldi. Işık kurgusu da oyuna kelimenin tam anlamıyla renk katıyordu. Yiğit Candemir de bunun için kutlanmayı hak ediyor. Repliklerin, sahnelerin daha uzun süre zihnimde dolaşacağını hissedebiliyorum. Ekibin ve seyircilerin böyle sıcak bir ortamda buluşmasından mutluluk duydum. Emeği geçen herkese teşekkürler. İlgi çeken afişi gördüğünüzde kaçırmayın derim.
Annemden Kalan Gül Ağacı Masanın Üzerinde Çaydanlık Beyaz Bir İz Bıraktı / ba- Tiyatro