İyi kötü dualizmini klişe şeyler üzerinden anlatıyor. Tam anlatmıyor da çünkü kırmızı bir sıvı içince Jekyll’ın içinden kötülük çıkıyor. Giderek sıvıyı içmese de, sadece geceleri de değil gündüz de içindeki kötülük baskın çıkıyor. Oysa herkeste her yerde doğal olarak bu ikili çeşitli ölçeklerde ortaya çıkıyor. Oyunda, kötülük adam öldürmeyle, hayat kadınlarına hoyrat davranmayla ortaya çıkıyor. Bir de çocuk tacizcisi papaz, kibirli ve statükocu zenginler var. Bu durumda iyilik ya havada kalıyor ya da fakirlere düşüyor. İdealist ve kendini anlatamayan hatta anlatmak için çaba göstermeyen bilim adamları da var.
40-50 kişilik bir ekip görev almış müzikalde (yazar ve besteci dahil). Oyuncuların ismi var ama hangi rolü oynadıkları yazmıyor.
Dansçıların kostümü mefruşat - perde gibi duruyor, yaşlandırma makyajı yerine gri peruk saçlar veya sprey boyalar kullanılmış. Burada yapılamıyorsa yurt dışından uzman getirip çözsünler şu sahne makyajı işini artık bir zahmet. (Bilet fiyatları az buz değil)
Aslına bakarsanız Hayko Cepkin şarkıları söylese (hadi bir de baba rolündeki Fatih Al olsa) arkada bazı görüntüler aksa 40-60 dk yetermiş. Bunu demeye de hakkımız var, zaten tüm PR Hayko üzerine dönüyor, diğer ekip nerdeyse yok gibi davranılmış. Overrate edilen bir müzikal olmuş.
Jekyll & Hyde / KerkiSolfej