Deneyiminizi arttırmak için sitemizde çerezleri kullanıyoruz. Devam ederek Gizlilik ve Çerez Politikamızı kabul etmektesiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.TAMAM
Bir kere şurada anlaşalım. Bu oyun bir tragedya değildir. Antik Yunan'daki eserleri bizler tragedya olarak adlandırıyoruz. Bu eserlerin belli başlı yazım kuralları, dramatik yapısı vs. si bulunmakta. Bu metinde Antik Yunan tragedyasından öğeler barındırıyor demek daha doğru olur. Metni ben duyduğum yorumların aksine feminist bir baş kaldırı olarak okuduğumu söyleyemem. Bana göre bu çok zorlama ve sığ bir yorum. Ayrıca Güç timsali olan Kratos ve Bia'nın neden metinde yer aldığını anlayamadım. Şahika Tekand'ın kendi tiyatro biçimiyle ilintili olan ışık kullanımı bu oyunda da kendini gösteriyor. Benim izlediğim oyunda koro bazen geçişleri kaçırıyordu. Böylesi katı kurallar içeren bir fantezi hatayı maalesef kabul ettiremiyor. Deniz Karaoğlu ve Gökhan Küçük'ü zayıf buldum. Yiğit Özşener oyunun en iyisiydi. En azından bir form ve biçim yaratmış. Stüdyo oyuncularının Oidipus ve Anti-Prometheus işlerinin içerisinde bana göre bu oyun en zayıfı.
Io / Studio Oyuncuları