Deneyiminizi arttırmak için sitemizde çerezleri kullanıyoruz. Devam ederek Gizlilik ve Çerez Politikamızı kabul etmektesiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.TAMAM
yetenekli oyuncular ve performanslarının "çok kötü" bir metin ile heba olduğu, seyirciye hiç bir şey aktar(a)mayan bir oyun... bence metnin "modern sanat" ya da "ikinci yeni" ile hiçbir ilgisi yok, "Fransız gevelemesi" olarak tanımlansa daha doğru olur, muhtemelen çeviri de, seyirciye herhangi bir duygunun geç(e)meyişini kuvvetlendirmiş... "grotesk oyunculuk", evet belki.. ama "Estralanya" gibi "Şatonun Altında" gibi çok çok daha başarılı örnekleri varken bu oyundaki groteskin seviyesi de -maalesef- benzerlerinden daha geride...
Tiyatro eserinin bir şaire ait olduğunu izledikten sonra gördüm ve bu eserin ancak bir şair tarafından yazılabileceği düşüncesine kapıldım. Müthiş bir metin oyunculuk performanslarını da çok beğendim. Ancak herkese hitap etmeyen bir oyun olduğunu düşünüyorum. Modern sanattan anlamayan, örneğin ikinci yeni şiirini sevmeyen biri bu eseri de pek sevmez. O yüzden oyunun puanının ekibin tanıdıkları tarafından şişirildiğini düşünüyorum. Oyun oynanırken 7-8 kişi oyun daha bitmeden ayrıldılar. Birkaç kişi çıkışta bu ne şimdi diye yorum yaptı.
Sonuç olarak modern tiyatroyu modern şiiri beğenenlerin oyunu kaçırmaması gerekir.
Anahtar Deliğinden Gişeye Bakan Üç Kişi Ve Sonat / Anti Tiyatro