Deneyiminizi arttırmak için sitemizde çerezleri kullanıyoruz. Devam ederek Gizlilik ve Çerez Politikamızı kabul etmektesiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.TAMAM
Bu sefer hiç bir yorum okumadan gittim oyuna.Fazla bir beklentim olmamasına rağmen, dekor, kostümler, oyunculuk şahaneydi. Sanki gerçek zamanında izliyormuşum hissine kapıldım. Her oyunda yerli yersiz gülenlere çok kızarım. Ama bu kez benim de içtenlikle güldüğüm bir oyundu. Engin Alkan’ ın usta oyunculuğu, yönetmenliği ve yer yer doğaçlamalarla yaptığı sahneler hepsi çok başarılıydı. Oyuncuların her biri birbirinden şahane ve bu arada müzik de harikaydı. Oyun öncesi tanışma ve sohbet şansı bulduğum Hamit Erentürk tek başına koca bir orkestra gibi oyunu başka bir yere taşıyor. Yürekten, kocaman alkışlar
Oyunu Zorlu % 100 stüdyoda izledik. Öncelikle sahne ve oturma düzeni çok kötüydü. İlk 4 sıra dümdüz, hiç bir yükselti yok. Sahnede sandalyelerle nerdeyse aynı düzlemde. 4. Sırada olmamıza rağmen, çocukları çoğu zaman göremedik. Sonradan bir kaç arka sıraya geçmemize rağmen bu sorun devam etti. Ayrıca ses düzeni de kötü. Çoğu yeri duymakta çok zorlandım. Çocuk oyuncular Abdullah Burak Kaya ve Ayaz Gülşen’ in performansına diyecek yok. Çok doğallar, pırıl pırıl vegelecek için umut vaad ediyorlar. Belki başta yazdığım görsel ve işitsel sorunlardan dolayı oyun beklentimin altında kaldı ve bir yetersizlik duygusu ile ayrılmama sebep oldu.
İstanbul Efendisi Müzikali / House Of Performance