Deneyiminizi arttırmak için sitemizde çerezleri kullanıyoruz. Devam ederek Gizlilik ve Çerez Politikamızı kabul etmektesiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.TAMAM
haklısınız! Baba o kadar yok hükmünde ki (veya hiç olmasa daha iyi olacak), annenin tamamen kendini adamışlığının belki de en büyük sebeplerinden biri!
"Zahide ve Feramuz arasındaki sevgi, merhamet, sabır üzerine kurulu bağdan etkilenmek için anne olmaya gerek yok" bunu tartışmak isterim aslında. Zahide bu kadar melek mi? Anne olmak direkt melek olmayı mı gerektiyor? İlla anne olunca mı anlıyoruz? Yoksa Feramuz üzerinden kendini mi tatmin ediyor? ben yemeyeyim sen ye vb. ah ben kendimi feda ettim yıllarca. Feramuz için elimden geleni yaptım, sonra 2 çocuk daha yaptım yine sorunlu doğar mı diye düşünmeden ve onlara asla istedikleri ilgiyi göstermedim.
O kadar özlemişim ki tiyatro izlemeyi! Başta yadırgasam da bir noktada ışıkları kapatıp, sonda kendimi ayakta buldum.
kalabalık seyirci ile çok daha kuvvetlenecek çalışılmış noktalar var oyunda, umarım kalabalığa oynama şansı da bulurlar. çağdaş tekin ve oğuz utku güneş artık hangi işin içinde var ise izlerim dedirtmeye devam ettiler. çağdaş tekin çok zaman kendine aşık etmişti fakat bu oyunda çiçek dilligil de gerçekten başarılı.
bu şartlar için yapacağım tek eleştiri kamera açıları. filmvari / dizivari bir çekimle farklı planların ve zoomların kullanılması şahsi kanaatime göre tiyatroya hiç uygun değil. tiyatroyu bir bütün olarak izlemeye alışkınız. illa o sırada sahnesi olan karakteri değil, kenara giden karakteri ya da konuşanı bekleyen karakteri de izlemek var tiyatronun içinde. o sırada konuşana zoomlayınca diğer herkes kaçıyor ne yazik ki.
Yalnızlar İçin Çok Özel Bir Hizmet /