Deneyiminizi arttırmak için sitemizde çerezleri kullanıyoruz. Devam ederek Gizlilik ve Çerez Politikamızı kabul etmektesiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.TAMAM
Oyunun sahne olarak Büyükdere Fuat Paşa Yalısının iç avlusunu kullanması çok iyi bir fikir olmuş. Tarihi bir mekanda, 1920 lerde geçen bir hikayeyi izlemek güzeldi.
Oyuncular kendilerini aşacak bir performansın peşinde koşmalılar bence. Mesela kadın karakterin çocuk olduğu anlarda o merdivenlerin altını üstüne getirmesi gerekir. Ne çocukluk ne de yetişkinken ki hisleri bana geçemedi. Bazı ufak anlarda yakalanmış. Bu gerçek anların peşinden koşmalarını sağlamalı yönetmen.
Üzgünüm ama Kumbaracı50' de izlediğim ilk kötü oyun diyebilirim. Peki neden kötü? Sahneler çok tekrar ediyor, zaman bir yerden sonra akmıyor. Aslında bazı buluşlar çok güzel ama tekrarlar bu yaratıcılığı sönümlemiş ne yazık ki.
Matematiksel bir yaklaşımla çözülür cinsten sorunlar.
Oyunculuklar özgün, metin ilgi çekici.
Oyun içerdiği tüm disiplinler açısından başarılı.
Oyunculuk çok akıcı, samimi ve her daim içinde tutuyor.
Sıradan bir konu bu kadar çekici hale getirilemezdi.
Başarılarınız daim olsun.
Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu / Tiyartomig