Oyun Özeti
İşsiz eşeklerin tek bir talebi var: İnsanlar makinelerini teslim etmeli ve bütün işleri eşeklere geri vermeli.
Ama devrim asla kolay değildir!
asses.masses, emek, teknoloji korkusu ve devrimin yükünü paylaşmak hakkında
DEVAMI tasarlanmış, baştan sona canlı tiyatroda oynanmak üzere yapılmış özel bir video oyunudur. Bu, performans olarak oyun; içine alan, muzip ve son derece özgün bir eser. Cesur seyirciler, post-endüstriyel bir toplumda sürüyü yönlendirmek için sırayla kontrol cihazını ellerine alır — burada eşekler, potansiyellerinden çok postları için değer görür.
İş kaybına yol açan otomasyon, ilerlemenin önündeki bir engel olarak nostalji ve uyum sağlamada teknolojinin rolüyle yüzleşirken, bizi bizi tanımlayan çalışma ile bizi özgürleştiren oyun arasında bir alan bulmaya teşvik ediyor.
asses.masses, Hayvan Çiftliği ile Pokémon ile Final Fantasy’nin buluşması: İçeriği kadar biçimi de heyecan verici. Daha önce oyun (ya da eşek) deneyimi gerektirmez.
İçerik Uyarısı
asses.masses gösterisinde yanıp sönen ışıklar, seyirci katılımı, şiddet, argo dil, simüle edilmiş eşek cinsel ilişkisi, simüle edilmiş insan cinsel ilişkisi ve uyuşturucu kullanımı, intihar ve polis şiddeti referansları yer almaktadır.
14 yaş ve üzeri seyirciler için önerilir. Bu gösteri genç izleyiciler için uygun değildir.
Katılım ve aktif seyircilik, asses.masses’ın temel bir parçasıdır.
Sizi de, mümkün olan her şekilde Sürü’nün bir parçası olmaya davet ediyoruz.
ORTAKLAR
Shadbolt Centre for the Arts, The Theatre Centre, VIVO Media Arts ve Kanada’nın Arjantin ve Paraguay Büyükelçiliği desteğiyle yaratılmıştır.
Creative BC, British Columbia Arts Council ve Canada Council for the Arts mali desteğiyle geliştirilmiştir.
National Arts Centre of Canada’s National Creation Fund iş birliğiyle üretilmiştir.
***
The unemployed donkeys have one demand: the humans must surrender their machines and give all donkeys their jobs back. But revolution is never easy!
asses.masses is a custom-made video game about labour, technophobia and sharing the load of revolution, designed to be played from beginning to end in a live theatre. This is gaming as performance; an immersive, cheeky and highly original work. Brave spectators take turns at the controller to lead the herd through a post-Industrial society, where asses are valued more for their hides than their potential.
Confronting automation driven job loss, nostalgia as a barrier to progress, and the role of technology in adaptation, we are encouraged to find space between the work that defines us and the play that frees us.
asses.masses is Animal Farm meets Pokémon meets Final Fantasy: as exciting in form as it is in content. No previous gaming (or donkey) experience required.
Content Advisory
asses.masses includes flashing lights, audience participation, violence, crude language, simulated donkey sex, simulated human sex, and references to drug use, suicide, and police brutality. We recommend it for audience members ages 14 and up. This is not a performance that is suitable for young audiences.
Participation and active spectatorship is a central part of asses.masses. We invite you to be part of our Herd in any way you can.
PARTNERS
Created with support from Shadbolt Centre for the Arts, The Theatre Centre, VIVO Media Arts, Embassy of Canada to Argentina and Paraguay.
Developed with the funding support from Creative BC, the British Columbia Arts Council, and Canada Council for the Arts.
Produced in association with the National Arts Centre of Canada’s National Creation Fund.
DAHA AZ GÖSTER