Deneyiminizi arttırmak için sitemizde çerezleri kullanıyoruz. Devam ederek Gizlilik ve Çerez Politikamızı kabul etmektesiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.TAMAM
"Son Görülme" Tuna'nın yakın dönem işlerinde üzerine sıklıkla eğildiği; ölüm, kayıp ve yitim gibi kavramlardan yola çıkarak üretildi. Sosyal Medya'nın artık insanların uzvu haline geldiği bu zaman diliminde, çevrimiçi ve çevrimdışılık gibi durumlar bu yeni yaşantı tipi içerinde farklı bir 'varolma' alanına işaret ediyor. Son görülme zaman DEVAMIı, kişinin o medya içerisinde en son ne zaman aktif olduğuna işaret eder, kişi tekrar o medyada görülene kadar da son görülme zamanı değişmez, sabitlenir.
Bir tür program tarafından kontrol edilen son görülme zamanı, gerçek zaman ile ilintisiz olarak hareket eder. Gerçekte tanıdığımız birini en son ne zaman gördüğümüzü belki hatırlayamayız, ancak bu yeni tür 'var olma' alanında bu çok keskin ve nettir aynı zamanda da muğlaktır. Kişi bu medya içerisinde belki de bir daha hiç görülmeyecektir ve endişe tam da burada başlamaktadır.
Yapıt, 24 saat Tasarım Bakkalı vitrininde izlenebilir. DAHA AZ GÖSTER