Deneyiminizi arttırmak için sitemizde çerezleri kullanıyoruz. Devam ederek Gizlilik ve Çerez Politikamızı kabul etmektesiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.TAMAM
Upmeyer’in geçen yıldan beri üzerinde çalıştığı proje “in-finite”, insan çağı olarak nitelendirilen antroposen’i sergi alanında ütopik bir kurgu yaratarak ele alıyor.
Yaratan ve koruyan olduğu kadar tüketen ve yıkan da olan insan için günümüzde kalıcılık ne anlama geliyor? Organik olana oranla daha kalıcı ve çoğaltılabilir ola DEVAMIn “yapay” maddeler, insanın devamlılığını sürdürme stratejilerinde nasıl bir rol oynuyor? Pratiklerinin temelinde hazır malzemeleri kullanım amaçları dışında yeniden yorumlamak bulunan Upmeyer, “in-finite” ile sonsuz içindeki sonluyu ve sonlu içindeki sonsuzu keşfediyor.
Plastik ızgara, kümes teli, yalıtım köpüğü, linolyum, ayna gibi çeşitli endüstriyel malzemeler kullanılarak üretilmiş yerleştirmeler, birbirini takip eden beş farklı bölümden oluşuyor. Yerleştirmelerden biri olan ve 1000 edisyon olarak pleksiglastan üretilen “sonsuzluk küpü” ise seyircinin sergi alanından alıp götürebileceği bir iş olarak tasarlandı. DAHA AZ GÖSTER