Deneyiminizi arttırmak için sitemizde çerezleri kullanıyoruz. Devam ederek Gizlilik ve Çerez Politikamızı kabul etmektesiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.TAMAM
Botech (Boteknik) kavramı, sanatçının botanik ve teknik sözcüklerinden türettiği bir kelime oyunundan geliyor. Sergiye de adını veren “latent imaj” mantığının bir yansıması olarak Murayama’nın çiçekleri, gözle görülemeyenlerin görünüm kazanma sürecini temsil ediyor.
Doğada olan ama farkına varılamayan her bir detay, saklı yapı DEVAMIlar ve mekanikler sanatsal dışavurum süreci aracılığıyla görülebilir hâle gelir. Bilimsel illüstrasyon tekniğiyle “dijital botanik bahçesi”ne dikilen bitkiler, gerçek bir bitkinin neredeyse 6 kat büyütülmüş ve diyagram çıkarma (blueprint) yöntemiyle detaylandırılmış hâlleri. Bitki ile makinayı, doğal olan ile dijital olanı görsel bir dil ile birleştiren Asya Dijital Sanat Ödüllü sanatçının sergide yer alan eserlerine Botech Composition – 1 adlı bir tek kanallı video işi ile bu sergisine özel üretim aşamasında olduğu farklı bir video işi de eşlik ediyor. DAHA AZ GÖSTER