Deneyiminizi arttırmak için sitemizde çerezleri kullanıyoruz. Devam ederek Gizlilik ve Çerez Politikamızı kabul etmektesiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.TAMAM
Analog çekimin anlık ve tesadüfi özelliğinden etkilenen sanatçı, fotoğraf arşivinden bir seçkiyi, toprak, tuval, tente, pleksiglas gibi yapay ve doğal malzemeler aracılığıyla mekana özel ürettiği yerleştirmelerle yeniden yorumluyor.
Sergide üç farklı konuyu sanatseverlerin iç dünyasına sunan Kıvılcım Güngörün, ilk serisinde ağı DEVAMIrlıklı olarak gri tonları ve geometrik formlara yer veriyor. Bir diğer seride renkli doğa fotoğraflarını tuvallerin içinde renklendirilmiş topraklarla harmanlayarak yere yansıtan sanatçı, yeşil bir inşaat tentesinin ardından izlenen üçlü fotoğraf serisinde ise binalar arasında sıkışan bir ağaç, ağaçların arasında kalan bir araba, betonların üzerinde bir şehir lambası, arka planda gökyüzü ve deniz manzarasının muhteşem uyumunu fotoğrafına yansıtıyor. Öte yandan şehir ve doğa ikilemine formlar, renkler ve kullandığı malzemeler üzerinden yaklaşan sanatçı, son olarak çöp kutusu yerleştirmesinde sokaklarda bulunan 240 litrelik bir çöp kutusunun içini doğaya ağıt niteliğinde yazdığı şiirlerle doldurarak, sanatına farklı bir boyut kazandırıyor. DAHA AZ GÖSTER