Deneyiminizi arttırmak için sitemizde çerezleri kullanıyoruz. Devam ederek Gizlilik ve Çerez Politikamızı kabul etmektesiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.TAMAM
Ödülleri arasında 1997 yılı Dyo, 2004 yılı Kültür Bakanlığı Devlet Resim Sergisi, 2006 yılı Tahran Uluslararası Çağdaş Sanatlar Bienali gibi önemli ödülleri bulunan sanatçı; sayıları yirmiyi aşan yurtiçi, yurtdışı kişisel sergilerinden sonuncusunu 26 Mayıs’da Galeri FE izleyicisiyle buluşturuyor. Abdülkadir Günyaz’ın “genelde bir soyut sa DEVAMInatçı olarak algılamama rağmen Reyhan Abacıoğlu o anlatım yöntemini zaman zaman yeğleyen, soyutun o geniş açılımına verdiği önem kadar gerektiğinde figüratif anlatıyı da dışlamayan, daha da doğrusu soyutta figürü, figürde soyutu özümseyen bir kimlik sahibi olmasıdır… Soyut ya da figür, öylesi bir ayrımın peşinde değil o; yeri geldiğinde anlatımı nasıl bir gereklilik gösteriyorsa… DAHA AZ GÖSTER