Deneyiminizi arttırmak için sitemizde çerezleri kullanıyoruz. Devam ederek Gizlilik ve Çerez Politikamızı kabul etmektesiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.TAMAM
Ardan Özmenoğlu, 2017 yılındaki ilk kişisel sergisi Babam Sağolsun’da da bir kadın sanatçı olarak erkek egemen toplumun kodlarıyla yüzleşmektedir. “Tıpkı daha önceki eserlerinde (Senin Annen Bir Melekti, Cumaya Gittim Gelicem, Seni Sevmeyen Ölsün) olduğu gibi, yine yerel bir deyişten yola çıkmıştır. Bu kez bir durum analizi ortaya koymuşt DEVAMIur. Hem bir karşı koyuş hem de yüzleşme anlamı yüklediği bu popüler söylemle, izleyicinin yaşadığı toplum içinde kendine sorular sormasını ve tekrar tekrar düşünmesini istemiştir. DAHA AZ GÖSTER