İngiliz yazar, küratör ve aynı zamanda bir sanatçı olan David Campany, çoğunlukla fotoğraf alanında işler üretir. David’in kitapları arasında Bir Avuç Toz (2015), Açık Yol: Fotoğraf ve Amerikan yol gezisi (2014), Walker Evans: Dergi işleri (2014), Benzin (2013), Jeff Wall: Kadınlar için Resim (2010), Fotoğraf
ve Sinema (2008) ve Sanat ve Fotoğraf (2003) gibi başlıklar yer almaktadır. Monografi kitapları ve müzeler için iki yüzü aşkın makale kaleme almış olan David; Frieze, Aperture, Sourc
DEVAMIe ve Tate dergileri için de yazılar yazmaktadır. Son dönemde gerçekleştirdiği küratöryel projeler arasında Dönen Dünyanın Durma Noktası: Fotoğraf ve Film Arasında, FoMu Antwerp, 2017; Açık Yol: Fotoğraf ve Amerikan yol gezisi (çeşitli mekanlar, ABD 2016-); Bir Avuç Toz (Le Bal, Paris, 2015; Pratt Institute New York, 2016; the Whitechapel Gallery Londra, 2017; The California Museum of Photography, 2018; ve Moderna Museet, Stockholm, 2018); Walker Evans: Dergi işleri (çeşitli mekanlar – Fransa, Polonya, Belçika, İtalya, Avustralya ve Yeni Zellanda), Lewis Baltz: Müşterek Nesneler (Le Bal, Paris 2014); Victor Burgin: Mekan Hissi (AmbikaP3 Londra, 2013); Mark Neville: Sözcükler Değil Eylemler (The Photographers’ Gallery Londra, 2013); ve Anonimler: Fotoğraf ve Filmde İsimsiz Amerika
(Le Bal Paris, 2010) gibi işler yer almaktadır.
Doktora derecesine sahip olan David, Londra’daki Westminster Üniversitesi’nde de ders vermektedir.
David, yazılarıyla ICP Infinity Ödülü, Kraszna-Krausz Kitap Ödülü, Alice Ödülü, Alman Fotoğraf Kitabı Ödülü [Deutscher Fotobuchpreis] ve Kraliyet Fotoğraf Topluluğu [Royal Photographic Society] ödüllerine layık görülmüştür.
DAHA AZ GÖSTER