Westend, Moritz Rinke’in ülkemizde daha önce Moda Sahnesi’nde sahnelenen “Seviyoruz Ama Hiçbir Şey Bilmiyoruz “oyunundan sonra sahnelenen ikinci oyunu.. İkili ilişkilere, evlilik kurumuna, yaşadığın topluma/dünyaya ne kadar uzak/yabancı kaldığına, sosyal medyaya, ben merkezcil tavrımıza dair (başta konular acaba dağınık mı derken, düşününce aslında ne kadar birbiri ile ilişkili olduğunu fark etmemi sağlayan çok yönlü bir metin.) noktalara değinen, metin içerisindeki boşluklarla seyirciyi sorgulamaya, düşünmeye yönelten etkileyici bir oyun.
Sahnelerin tanınan, sevilen başarılı isimlerinden olan Mert Fırat, Tülin Özen, Gün Koper, Pervin Bağdat, bu oyunda da seyirciyi yanıltmıyor ve rol karakterlerinin duygu/karakter durumlarını aktarma konusunda isimlerinin hakkını veriyorlar. Evren Bingöl’ü sahnede ilk kez seyrettim. Performansı ekip ile uyumlu ve gayet iyiydi. Naz Çağla Irmak ile ilgili ayrı bir parantez açmak istedim. Kendisinin ilk sahne deneyimi olmasına rağmen dikkatleri üzerine çekmeyi başaran oyunculuğu ile göz dolduruyor. Oyun tek perde olsaydı benim için oyunun vuruculuğu daha yüksek olabilirdi. Sahne-ışık tasarımı, müzikleri, kostümleri ile bir bütün olarak emek verildiği belli ve ortalamanın üzerinde olan bu oyunu izlemenizi tavsiye ederim.
Westend - Batının Sonu / DasDas