Kadın - Erkek ilişkilerindeki İhanet, Kıskançlık, Kürtaj, Sevginin tükenmesi, İlişkilerin sıradanlaşması gibi temel problemlere değinen 3 kısa oyundan oluşan başarılı ve etkileyici bir yapım.
İlk 2 oyunun kısa sürüp tüm zaman ağırlığının son oyuna verilmesi seyirciyi şaşırtıyor. Oyunlar daha dengeli dağıtılmalıymış. Bu dengesizlik ilk 2 oyunda verilmek istenen mesajları da düzgün yansıtamamış. Üstelik 3.oyunda belli noktalarda seyirci sıkılıyor. Gereksiz diyaloglar var. Final ise oldukça sürpriz ve etkileyici.
Oyunculuklar normal düzeyde bir oyuncu hariç. İlk oyunun kadın sanatçısı Demet Ergün'ü çok beğendim. İnanılmaz konsantre, oyunu gerçekten içinde yaşayan, hisseden ve bunu da seyirciye aksettiren çok başarılı bir performans sergiledi. 2. ve 3. oyunlardaki oyuncuların yaş seviyeler ise hiç olmamış. Büyümüş Çocukları olan ve yıllardır evli kalmış çiftler daha yaşlı olmalılardı. Çok genç seçilmişler.
Dekor hemen hemen hiç yok. Işık desteği zayıf. Ara geçişlerdeki müzikler dinamik. Mecidiyeköy Stüdyo sahnede ki Covid-19 tedbirleri ve oturma düzeni ise son derece başarılı.
Bu 3 kısa oyunda yaşananları yaşamış izleyicilerin özellikle çok etkileneceği (ki aşağıdaki yorumlarda da bu görünüyor zaten), Kadın - Erkek sorunları üzerine sürükleyici ve güzel bir oyun, kaçırmayın.
Her Şey Yolundaymış Gibi / İstanbul Devlet Tiyatrosu